U hebt misschien een van de duurste websites in uw branche, maar zonder internetwebsiteverkeer (bezoekers) naar die site is dit in wezen niet effectief. Het is niet alleen verkeer dat u nodig hebt, maar gericht verkeer. Een goede oplossing voor zoekmachineoptimalisatie kan relevant, regelmatig internetwebsiteverkeer naar uw internetsite (n) leveren. Met dit overzicht kunt u als niet-expert zeker uitstekende en ook slechte SEO-bedrijven vergelijken.

Zoekmachineoptimalisatie moet worden toegepast op een manier die effectief is bij het bereiken van uw doelstellingen voor zoekmachineoptimalisatie en die ook die belangrijke, doelgerichte zichtbaarheid op het World Wide Web biedt.

1) Werken met een zoekmachineoptimalisatieprovider moet worden gezien als een investering in uw bedrijf. U hoeft het niet te zien als zakelijke kosten, maar eerder als een zakelijke methode en ook als een efficiënt middel om het bestaan ​​van uw organisatie binnen uw serviceveld ICT / IT / AI / AR / SEO / SEA te stimuleren. Werken met een SEO-provider moet eerder worden uitgecheckt dan werken met een werknemer die uw bedrijf begrijpt en op prijs stelt en op internet gebruikt.

2) De beginpagina van Google (of elk type online zoekmachine) is alles. Weinig mensen ooit eerder waarschijnlijk naar de tweede pagina van de zoekresultaten meer. Google is zo bedreven in het zijn van een internetzoekmachine dat mensen gedachteloos afhankelijk zijn van het vermogen van Google om de meest geschikte resultaten op de allereerste pagina te leveren. Overweeg hoe typisch u doorklikt naar de tweede webpagina. Dit betekent dat als uw service niet op de initiële webpagina staat, deze vrijwel met geen enkele plaats vergelijkbaar is.

3) De ‘enorme’ zoektermen zijn niets. Het is veel beter om op de eerste pagina te staan ​​voor een paar kleinere zoekwoorden dan te proberen te scoren voor grotere sleutelzinnen en niet op de eerste pagina te staan. Een accountantsorganisatie in Preston zou bijvoorbeeld niet kunnen scoren voor de uiterst competitieve zoekterm ‘accounting professional’ (tenzij ze veel SEO-budget hebben en ook tijd om te wachten op rankings); Een uitstekend bedrijf voor zoekmachineoptimalisatie moet de zoekwoorden onderzoeken waarvoor uw bedrijf op de eerste pagina realistisch kan rangschikken, en ook zoekwoordzinnen met voldoende zoekvolume die de moeite waard zijn voor uw organisatie om te proberen te rangschikken.